neděle 11. srpna 2013

Etude house - čistící pásky na nos a bradu

Ahoj všem!

Jsem tu po delší pauze - byla dovolená, takže teď je čas dohnat všechny resty. A že Vám rozhodně mám co sdělit  a popsat;)

Takže hurá, jdeme na to!


Zase jsem učinila objev - konkrétně stránky galaxieprani.cz, kde mi jdou oči šejdrem, páč bych chtěla všechno:D A proto bylo mou morální povinností v boji proti pórům a černým tečkám koupit čistící pásky na nos a bradu. Pamatuju si jako holka, že kdysi něco takového vyráběl Pond´s...;) I jsem registrovala něco od Nivey, ale to mi přišlo zbytečně drahý..Pokud znáte ještě nějakou firmu, prosím, dejte vědět.



Páska na bradu obsahuje 0,1 % výtažku z černého uhlí, které desinfikuje pokožku. Mohu potvrdit. Sama jsem byla trošku v šoku, co to dokáže vytáhnout..Bradu jednoduše navlhčíte, sejmete ochrannou fólii, ve které je páska uložená a nalepíte. Necháte zaschnout a strhnete - strhnutí nebolí, podotýkám...:) Není to depilace jako třeba se slupovačkou od Ryoru:)

Vyčistí to opravdu perfektně, pleť mi nezčervenela a ani nenastala nějaká jiná reakce. Přikládám fotky, co "to" vytáhlo.  A ráda bych podotkla, že pleť pravidelně čistím, ale tohle považuju za fakt hloubkovou očistu:)








Holčiny, někam si mi zatoulaly fotky čistícího pásku na nos - se zeleným čajem, našla jsem v PC pouze fotky, co to udělalo, ale to si myslím, že ve finále bude stačit;) Funguje na úplně stejném principu - navlhčíte nos, přiložíte a strhnete..

Páska obsahuje 0,1 % výtažku ze zeleného čaje a má zklidňující účinky.




Mně pásky vyhovují velmi - brala bych ale balení tak o deseti kusech..:D

Cena jedné pásky byla 19 Kč. Znáte je, či používáte?


Mějte krásný den a brzy čekejte zase nějakou recenzi

1 komentář: